Selecteer de taal

  • facebook logo
  • linkedin logo
  • twitter logo

Een goed verkoopproces is een combinatie tussen een face-to-face contact en het gebruik van digitale middelen, onder meer sociale media.

De leden van InduMotion verzamelden voor de jaarlijkse ontbijtvergadering in het Holiday Inn hotel bij de luchthaven in Zaventem. Daar kregen ze van Tom Baeten (Winger Academy) een uiteenzetting over de digitale impact op aan- en verkoopprocessen.

Klanten zijn tegenwoordig reeds bijzonder goed ingelicht en weten wat ze willen omdat ze via internet reeds veel informatie hebben ingewonnen en vergeleken. Een bedrijf moet hiermee rekening houden.

Corona heeft die digitale impact nog versneld en dit zorgt nu voor een nieuwe realiteit.

Tom Baeten benadrukte dat iedereen in een bedrijf zich bewust moet zijn van deze nieuwe evolutie. De aanwezigheid op sociale media voor een bedrijf is volgens hem cruciaal.

Via content marketing en personal branding (persoonlijk en voor het bedrijfsimago) krijgen potentiĆ«le klanten een indruk dat de producten of diensten van een bedrijf succesvol en betrouwbaar zijn. Aan de leden van InduMotion gaf hij tips mee hoe je dit ideale beeld kan bekomen. De informatie die je deelt moet waardevol, relevant en consistent zijn. Ook moet het hele bedrijf - management, HR en Sales - samenwerken om deze marketinginspanningen performant uit te voeren.

 

Inschrijven nieuwsbrief

Streep NL
Streep NL
Streep NL

Content Partners

logoIMmetrand

INDUMOTION

InduMotion vzw is de Belgische vereniging van fabrikanten, invoerders en verdelers van diensten en materiaal voor …

Lees meer ...

 

 

 

Partners

logopagina