Selecteer de taal

  • facebook logo
  • linkedin logo
  • twitter logo

Rittal organiseerde dit najaar opnieuw zijn Mobile Product Show.

Twee weken lang trok een bus van de wereldspeler op het vlak van behuizingstechniek en IT-infrastructuur uitgerust met de nieuwste producten en oplossingen door ons land. In noord en zuid, oost en west, hield de roadshow halt bij tal van klanten, die zo voor hun eigen deur de toegevoegde waarde van het Rittal-aanbod konden ontdekken met het oog op de automatisatie en digitalisatie van hun bedrijfsprocessen.

De maakindustrie staat onder hevige druk. De stijgende energieprijzen en grondstoftekorten in de nasleep van de COVID-pandemie dwingen producenten en fabrikanten om waar mogelijk te besparen en hun productie en efficiëntie in hun bedrijfsprocessen toch zo hoog mogelijk te houden. Onder het motto ‘Simplified. Done.’ wil Rittal hen met zijn productaanbod de oplossingen aanreiken om deze uitdagingen het hoofd te bieden en reeds vandaag hun toekomst veilig te stellen.

Veel vragen maar weinig tijd

'Bedrijfsleiders zitten met heel wat vragen', vertelt Danny Forré, Product Manager bij Rittal. 'Hoe kan ik mijn digitale transformatie efficiënter laten verlopen? Hoe kunnen digitale oplossingen mijn engineering- en productieprocessen versnellen en end-to-end automatiseringsoplossingen mijn processen optimaliseren? Of hoe kan ik mijn industriële processen en IT naadloos matchen? Als systeemleverancier heeft Rittal de juiste antwoorden op deze vragen en bieden we een duidelijke aanpak voor de toekomst van industriële waardecreatie.'

Die antwoorden bundelde Rittal met zijn uitgebreid diensten- en productportfolio ook dit jaar weer in zijn Mobile Product Show. De marktleider rustte een heuse bus uit met al zijn laatste producten en innovaties en bracht deze zo letterlijk naar zijn klanten toe.

'Het spreekt voor zich dat bedrijfsleiders in de maakindustrie het nu bijzonder druk hebben. Daarom trokken wij naar hen om onze productinnovaties te demonstreren en manieren aan te reiken voor een groter concurrentievermogen, hogere winstniveaus en meer waardecreatie', vertelt Danny Forré.

Innovaties

De Mobile Product Show had voor klanten demo’s in petto van de verschillende vakgebieden van Rittal die de voordelen aantonen op gebied van flexibiliteit, procescontinuïteit, efficiëntie en duurzame energie en vermogen. Experts van Rittal reisden mee naar de verschillende klanten en lichtten ter plaatse de nieuwe producttechnologieën en assortiment- en systeemupgrades toe. Zo schenen ze bijvoorbeeld een licht op het Blue e+ S-aanbod van Rittal. Deze energie-efficiënte klimaatbeheersingstechnologie levert een gemiddelde energiebesparing van 75% op en zorgt voor een optimalisatie van serviceprocessen dankzij energiezuinige technologie en voorspellend onderhoud.

Tijdens de roadshow werden ook de oplossingen van Rittal Automation systems toegelicht. Deze machines laten mechanische bewerkingen en draadconfectionering een stuk efficiënter verlopen en zorgen ook voor een perfecte link met de engineeringsoplossingen van Eplan. Een laatste paradepaardje van de Mobile Product Show was de VX IT. In combinatie met RiMatrix Next Generation biedt dit snelste IT-rack ter wereld een perfect gecoördineerd systeem dat bestaat uit vijf kernelementen: rack, stroomverdeling, koeling, bewaking en beveiliging. Voor de klant betekent dit maximale flexibiliteit, veiligheid en een snelle implementatie.

 

Inschrijven nieuwsbrief

Streep NL
Streep NL
Streep NL

Content Partners

logoIMmetrand

INDUMOTION

InduMotion vzw is de Belgische vereniging van fabrikanten, invoerders en verdelers van diensten en materiaal voor …

Lees meer ...

 

 

 

Partners

logopagina