Selecteer de taal

  • facebook logo
  • linkedin logo
  • twitter logo

De organisatoren van INDUMATION.BE 2017 telden donderdag rond 19 uur exact 6.381 bezoekers, waarmee al meteen het record van de vorige editie uit 2015 wordt verpulverd.

De opkomst overtreft de vooropgestelde verwachting dat de vakbeurs over industriële automatisering met 6.000 bezoekers een groot succes zou zijn.

Inmiddels gaan de cijfers richting 7.000 bezoekers want er volgt nog een laatste beursdag. Invent Media, Agoria en InduMotion zijn alvast bijzonder tevreden over het verloop van de beurs.

Een groot deel van het succes is ook de verdienste van de 178 exposanten. Zij investeerden in mooie beursstands om hun klanten optimaal te kunnen ontvangen. Als INDUMATION.BE 2017 vrijdag om 17 uur de deuren sluit, zal het opnieuw twee jaar wachten zijn op deze vakbeurs voor de Belgische hightech en smart industry sector.

Hier enkele impressies van de succesvolle VIP-nocturne op donderdagavond:

drank ats

Zalig zijn zij die de dorstigen laven: ATS zorgde voor een grote keuze in de afdeling geestrijke dranken.

yokogawa

Het beste van twee werelden bij Yokogawa: Belgische Duvel in een Japanse sfeer.

sew

 Er is duidelijk een groot mobiliteitsprobleem op de populaire stand van SEW-Eurodrive.

solar team

Boys & toys: het project van het solar team spreekt tot de verbeelding van de techniekstudenten die INDUMATION bezoeken.

voetbal

Met een dosis pneumatiek bij SMC een bal in het doel krijgen. Voel u zoals een mechanische Messi!

rittal

Even herademen. Bij kastenbouwer Rittal was het tijd voor een stemmig muziekbandje.

phoenix contact

Bij Phoenix Contact houden ze eveneens van muziek, maar deze keer is er gekozen voor een rustiger genre.

wurst

Zo worden legendes geboren: de Würst (van Jeroen Meus) bij Festo, de enige hotdog die waarlijk een hoofdletter verdient. Respect!

vansichen

Bij Vansichen Lineairtechniek laten ze het feestgedruis niet aan hun hart komen, daar is het business as usual.

murrelektronik

Ook bij Murrelektronik wordt er hard gewerkt. Of krijgt men hier een uitleg over een nieuw piramidespel?

oestergirl

Bij Nord Aandrijvingen is het marketingbudget duidelijk nog niet op: oesters à volonté!

siemens

Het Siemens-effect: traditiegetrouw de grootste stand, de meeste bezoekers, de lekkerste hapjes en (naar eigen zeggen) de beste digitale automatiseringsproducten.

 

Inschrijven nieuwsbrief

Streep NL
Streep NL
Streep NL

Content Partners

logoIMmetrand

INDUMOTION

InduMotion vzw is de Belgische vereniging van fabrikanten, invoerders en verdelers van diensten en materiaal voor …

Lees meer ...

 

 

 

Partners

logopagina